Nowa wersja Xprimer

Xprimer 3.0

Współcześnie coraz większe znaczenie zyskują wyspecjalizowane systemy wspierające kompleksowe zarządzanie firmą. Wymaga się od nich przede wszystkim jednego – zwiększenia efektywności poszczególnych procesów biznesowych.

A co za tym idzie, jak najbardziej elastycznej struktury. Tego, żeby wybrany system odpowiadał potrzebom firmy nie tylko „tu i teraz”, ale i w przyszłości. Właśnie z takiego założenia wychodzą nasi specjaliści udoskonalając platformę komunikacyjną XPRIMER i rozszerzając ją o coraz to nowsze funkcjonalności.

Najważniejsze zmiany :

  • Całkowicie nowy interfejs użytkownika i szerokie możliwości jego personalizacji.
  • Usprawnienie komunikacji wewnętrznej dzięki wprowadzeniu tablicy oraz uproszczeniu sposobu dodawania konkretnych osób (lub ich grup) do dyskusji.
  • Przyspieszenie procesu znajdowania informacji dzięki wbudowanej wyszukiwarce.
  • Zwiększenie możliwości aplikacji mobilnej.
  • Rozbudowanie możliwości wersjonowania dokumentów oraz obsługi szablonów.
  • Wsparcie w prowadzeniu kampanii marketingowych.
  • Wprowadzenie wielu udoskonaleń w module HRM.
  • Dystrybucja PIT-11.

Nowości Xprimer na Youtube