Xprimer 3.0
Współcześnie coraz większe znaczenie zyskują wyspecjalizowane systemy wspierające kompleksowe zarządzanie firmą. Wymaga się od nich przede wszystkim jednego – zwiększenia efektywności poszczególnych procesów biznesowych.
A co za tym idzie, jak najbardziej elastycznej struktury. Tego, żeby wybrany system odpowiadał potrzebom firmy nie tylko „tu i teraz”, ale i w przyszłości. Właśnie z takiego założenia wychodzą nasi specjaliści udoskonalając platformę komunikacyjną XPRIMER i rozszerzając ją o coraz to nowsze funkcjonalności.
Najważniejsze zmiany :
- Całkowicie nowy interfejs użytkownika i szerokie możliwości jego personalizacji.
- Usprawnienie komunikacji wewnętrznej dzięki wprowadzeniu tablicy oraz uproszczeniu sposobu dodawania konkretnych osób (lub ich grup) do dyskusji.
- Przyspieszenie procesu znajdowania informacji dzięki wbudowanej wyszukiwarce.
- Zwiększenie możliwości aplikacji mobilnej.
- Rozbudowanie możliwości wersjonowania dokumentów oraz obsługi szablonów.
- Wsparcie w prowadzeniu kampanii marketingowych.
- Wprowadzenie wielu udoskonaleń w module HRM.
- Dystrybucja PIT-11.
Nowości Xprimer na Youtube